خواص نقره بر بدن


این فلز صدها بار بیش از سایر مواد ضد عفونی مؤثر است و 650 میکرب را از بین می برد شاید خود شما اطلاع نداشته باشید که چه خاصیت بزرگی در این فلز گرانبها هست و چگونه بدون این که خود بدانید مراقب سلامت شماست.

دکتر هاری مارکراف استاد پزشکی دانشگاه سانت دویس پس از آزمایش های متعدد اعلام کرد که نقره صدها بار بیشتر از سایر داروهای ضد میکرب و ضد عفونی، میکروب ها را از بین می برد و به نظر این پزشک هر یک از انواع داروهای ضد عفونی حداکثر میکرب های شش بیماری را از بین می برد در حالی که نقره به تنهایی می تواند 650 نوع میکرب را نابود کند بدون این که مانند دیگر ضد عفونی کننده ها عوارض بعدی بر جای گذارد.

استاد دیگری به نام چارلز فوکس دارویی از نقره تهیه کرده است به نام [سولفادیازین نقره] که در معالجه سرماخوردگی و جوش های پوستی و در هفتاد درصد سوختگی های جلدی مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین شرکت های هواپیمایی انگلستان، سوئیس، آلمان، اسکاندیناوی، فرانسه، کانادا، ایتالیا، ژاپن و پان آمریکن داخل هواپیما از نقره به عنوان یک میکرب کش استفاده می شود حتی در سوئیس برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی شهر از نقره استفاده می کنند.
برای تپش قلب و بدبویی دهان و رفع رطوبت های لزج و عفونت بلغم ، وسواس، سرفه، طحال، سنگ مثانه و کلیه ها سودمند است.
گوگرد خام باعث سیاهی آن می شود. مالیدن نمک رفع آن سیاهی کند.استفاده تزئیینی از طلا و نقره برای درمان برخی بیماریهای جسمی و روانی موثر است.
بر اساس نتایج تحقیقات این دانشمندان ، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را تسریع کرده و نقره، بر عکس آرام‌بخش است.

به نوشته روزنامه روسی “وزگلیاد” نقره فشار خون را متعادل میکند.
به همین دلیل است که در طب سوزنی شرق، برای بخش‌های مختلف بدن از سوزن های طلایی و نقره‌ای استفاده می‌شود .
دانشمندان بلاروس توصیه کردند اشخاصی که عصبانیت و تند خویی دارند، نقره بکار ببرند.
همچنین سیاه شدن حلقه طلا و نقره برروی انگشت دست می‌تواند نشانه بیماری صاحب آن باشد!!
سیاه شدن جواهر نقره بر روی بدن شما نگران کننده نیست! بدون کوچکترین نگرانی بهتر است بدانید این عکس العمل فلز به بدن شما بر اساس تعریق بدن شماست.(هرچند مشهود نباشد!) تغییر رنگ نقره روی پوست در حقیقت محافظت از جسم شماست در برابر باکتری ها و شما بدون نگرانی میتوانید هر لحظه بدون صرف هزینه فقط با یک عدد لیموی تازه جواهر نقره خود را از روز اول درخشان تر کنید!

فقط کافیست چند قطره لیموی تازه را درون ظرف کوچکی روی جواهر نقره خود بچکانید و با یک دستمال نرم یا مسواک چند ثانیه روی سطح نقره حرکت دهید و زیر آب بشویید و با دستمال کاغذی جواهرتان را خشک کنید! شما میتوانید بعد از اینکه نقره را تمیز کردید و زمانی که از خشک بودنش اطمینان حاصل کردید مقداری نمک روی جواهر خود بریزید و اجازه دهید تمام انرژی های منفی از درونش خارج شوند!
شاید در لحظه ی اول به نظر شما خنده دار بیاید ولی همانطور که نقره از شما محافظت میکند از قدیم سنگ نمک باعث از بین بردن انرژی منفی در بدن میشده و همین نمک باعث به تعویق افتادن سیاهی نقره و خروج میکروب و انرژی های منفی از آن میشود.